ברקת: "כראש עיריית ירושלים, מוטלת עליי אחריות כבדה"

אנחנו עיר המורכבת מחרדים, חילוניים ודתיים לאומיים. אל יקל בעיניכם למצוא את העמק השווה בין כולם
ישראל פריי 2 Comment on ברקת: "כראש עיריית ירושלים, מוטלת עליי אחריות כבדה"

ראש עיריית ירושלים מגיב בסיפוק להחלטת בית המשפט העליון שצידד בעמדת העירייה המבקשת לאכוף סגירת עסקים בשבת • "זו עיר שכולם רוצים לחיות בה יחד, כולנו מחויבים וחתומים על שמירת הסטטוס קוו" • וגם, הפתעה בשידור: זוכה גמר 'הקול הבא'

צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
אנחנו עיר המורכבת מחרדים, חילוניים ודתיים לאומיים. אל יקל בעיניכם למצוא את העמק השווה בין כולם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים מגיב הבוקר ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' להחלטת בית המשפט העליון שתמך בעמדת העירייה ודחה את עתירת בעלי המכולות, ובכך סלל את הדרך לסגירת עסקים בשבת. "יש כאן אמירה חשובה של בית המשפט", אמר.

ברקת הסביר את עמדתו התומכת בסגירת עסקים בשבת: "כראש עיריית ירושלים, מוטלת עליי אחריות כבדה. מוסכם על כולנו שהמערכת הציבורית תהיה שומרת שבת. בתפיסת העולם הציבורית שלנו, עומד 'אנחנו שומרים על השבת, והיא שומרת עלינו'. יש סטטוס קוו וכולנו חתומים עליו. אנחנו שומרי חוק, והעובדה שבית המשפט לא מנע את יישום החלטת היועץ המשפטי לאכיפת הסגירה – היא בהחלט אמירה".

ראש העירייה הוסיף: "אנחנו עיר המורכבת מחרדים, חילוניים ודתיים לאומיים. אל יקל בעיניכם למצוא את העמק השווה בין כולם. אני מסתכל בפרספקטיבה רחבה. זו עיר שכולנו רוצים לחיות בה יחד".

בסיום השיחה, הופתע ראש העיר כשהמגיש בצלאל קאהן העלה לשידור את מנצח גמר 'הקול הבא' של 'קול חי' שנערך אמש בבנייני האומה. ברקת – שהעירייה בראשותו פרש חסות על האירוע – התרגש עם הזוכה מוטי רוטמן, בירך על אירועי התרבות הנערכים ברחבי עירו, לכל המגזרים, ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מעניין לשמוע אם אפשר להעלות את ההקלטה תודה

  2. 1

    YOUR ONLY JOB IS TO FIX THE חילולי שבת THAT YOU ALLOW IN MY HOLY CITY. YES, THAT'S A BIG JOB.

    ~ GOD.